Drodzy rodzice.
Obóz zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie czas na podanie szczegółów niezbędnych do wyprawienia pociech w należyty sposób.
Na wstępie zaznaczę, że Street Kemp 2021 jest zgłoszony do kuratorium (nr zgłoszenia: 26138/WIE/L-2021) oraz spełnia wszelkie wymogi obowiązujące podczas organizacji takiego przedsięwzięcia. Obozy organizujemy od ponad 10ciu lat i z roku na rok dokładamy wszelkich starań aby były one coraz lepsze.
Zacznijmy od podróży. Z pewnością niektóre z dzieci mają chorobę lokomocyjną więc odpowiednio wcześniej proszę o podanie leków na trasę oraz przekazanie takich na drogę powrotną (po dotarciu na obóz dzieci przekazują leki swoim opiekunom). Bardzo proszę również o nie uzbrajanie pociech w nadmiar słodyczy ponieważ jest to obóz treningowy i dbamy o to aby przebiegł najdrowiej, najefektywniej i najsprawniej. Zgodnie z przepisami sanepidu w pokojach nie mogą znajdować się otwarte potrawy, przekąski itp. Na miejscu będą gofry, lody i inne smakołyki nadmorskie, do których pod naszą kontrolą dzieci będą miały dostęp.
Kadra obozowa składa się z kierownika/koordynatorów obozu, instruktorów tańca oraz sportu, opiekunów, ratownika medycznego oraz pomocników.
CO WAŻNE NA OBOZIE OSOBĄ PIERWSZEGO KONTAKTU ZE STRONY DZIECKA JAK I RODZICA SĄ ICH OPIEKUNOWIE OBOZOWI (nie ich instruktorzy z miast).
Nr telefonów do naszych dwóch (break dance`owych) opiekunów:
- Pan Radomir (Radziu) – 508 155 023
- Pan Maciek (Muto) – 696 090 426
Najpóźniej drugiego dnia obozu dostaną Państwo informację, który opiekun opiekuje się, którą grupą, a także dostaną Państwo nr do opiekunów dzieci tańczących hip hop.
To oni kontrolują co dzieję się w danej grupie, organizują czas uczestnikom oraz pomagają w rozwiązywaniu wszelkich problemów. Jednym słowem wiedzą najlepiej co dzieje się u dzieci w swoich grupach, tak więc z jakimikolwiek pytaniami w pierwszej kolejności proszę dzwonić do nich.
Na naszych obozach panuje zasada "zero telefonów komórkowych" tzn., że opiekunowie przechowują wszystkie komórki i raz dziennie w porze obiadowej (po 13:00) udostępniają je aby dzieci mogły skontaktować się z rodzicami. Oczywiście w każdej chwili można zadzwonić do opiekuna w razie jakichkolwiek pytań.
Lekarstwa – tylko niezbędne. Te przechowywane będą pod okiem opiekuna (proszę dodać instrukcje dawkowania). Leki na gardło, przeciwbólowe itp. posiadamy my, więc nie ma sensu zabierać swoich porcji :)
Pieniążki. Dla bezpieczeństwa będzie możliwość przekazania (na obozie - nie przy autokarze) opiekunowi. Najlepszym sposobem (szczególnie u młodszych) jest podzielenie wydatków na dni i posegregowanie je w koperty co ułatwi ich wydawanie (jedna koperta na jeden dzień, może być z podpisem z datą).
Wyżywienie. W trakcie pobytu w ośrodku zapewniamy trzy posiłki (godz.: 9:00, 13:00, 19:00). Na podstawie informacji z kart (jeśli nie były wpisane, proszę o przekazanie takiej informacji przed obozem aby uprzedzić ośrodek) przekażemy specjalne diety do kuchni w ośrodku.
UWAGA !
Nie bierzemy pod uwagę diet stworzonych na podstawie „widzi mi się“ tzw. „uczulenia na warzywa, czy nietolarancji nielubianych potraw“ ;) . Tylko diety ograniczone powodami zdrowotnymi lub ideologicznymi będą wdrożone.
Co warto zabrać na obóz:
- nakrycie głowy (w razie upałów) koniecznie !!!
– stroje kąpielowe (najlepiej ze dwa zestawy),
– ręczniki (plażowe i do kąpieli),
– kilka zestawów ciuchów treningówych wraz z odpowiednią ilością obuwia (dwa treningi dziennie wymagają odpowiedniej ilości ciuchów zmiennych),
– ubiór na każdą pogodę,
– koszulki parkieciarniane (zawsze lepiej mieć),
– legitymację szkolną (na wszelki wypadek),
– ZEGARKI (zwykłe oraz budziki – te są bardzo przydatne w pokojoach – dzieci nie będą posiadały komórek !!!),
– maści przecibólowe,
– przebrania lub przybory służące do makijażu zabawowego (przydają się w trakcie animacji obozowych),
– kremy z filtrami przeiwsłonecznymi – obowiązkowo !!!
– woreczki na brudną bieliznę.
W miarę możliwości będziemy udostępniać zdjęcia/filmiki w 24godzinnych relacjach na naszym profilu na instagramie i facebooku – zainteresowanych zachęcamy do śledzenia relacji.
Wyjazd:
01.08.2021 zbiórka o godzinie 8:30 parking przy Tesco ul. Górczyńska 19. Wyjazd o godzinie 09:00.
Powrót:
09.08.2021. Z ośrodka wyjeżdżamy około godziny 10:00/10:30 więc przyjazd do Gorzowa planujemy na godzinę 13:30 (parking przy Tesco).
Ogromna prośba do rodziców o rozsądne pakowanie:) Dokładniej rzecz biorąc chodzi o to żeby nie walizki nie były większe od dzieci ponieważ autobus też ma swoje granice pojemności ;)
Jedno dziecko = jedna walizka.
Osobą odpowiedzialną za podróż będzie p. Radomir 508 155 023 (jeden z opiekunów). Ja do ośrodka postaram się przyjechać wcześniej aby dopilnować wszystkich spraw organizacyjnych.
Osoby z dojazdem własnym proszone są o zjawienie się w ośrodku 01.08 na obiad czyli na godzinę 13:00.
Podczas ewentualnego (wcześniejszego) odbioru dziecka z obozu (dotyczy to również odwiedzin jeśli takie będą – staramy się ograniczyć odwiedziny osób z zewnątrz do minimum, co związane jest z panującym aktualnie stanem związanym z koronawirusem) prosimy o przekazanie opiekunowi pisma potwierdzającego odbiór i wzięcie pociechy pod swoją opiekę.
Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby dzieciaki wróciły szczęśliwe, całe i zdrowe z wachlarzem nowych doświadczeń :)
Pozdrawiam
Tomek 600 635 405